معرفی دپارتمان

بازاریابی در دنیای کسب و کار آنقدر مهم است که استیو جابز بخشی از وقتش را به بازاریابی می پرداخت. ریچارد برانسون عمده وقتش را به به بازاریابی و برندسازی برای شرکت های گروه ویرجین صرف می کرد. آنچه که کارآفرین را به هیجان می آورد استقبال مشتریان از محصول است. برای همین مواجه با مشتری تجربه لذت بخشی برای غالب کارآفرینان است.

بقای یک کسب و کار به مشتریان بستگی دارد. کارآفرین برای مشتری اهمیت زیادی قائل است و همه فعالیت های خود را بر پایه خواسته مشتری بنا می نهد. مواجهه با مشتری از طریق بازاریابی انجام می شود. از همین رو باید برای این کار برنامه داشت.

دپارتمان بازاریابی ستکا با کمک متخصصین باتجربه خود به کسب و کارهای کوچک و متوسط برای استفاده از انواع روش های بازاریابی مشاوره می دهد.

ویدئوی راهنما

خدمات قابل ارائه

در این دپارتمان مشاوران ما می توانند خدمات زیر را به دو صورت مشاوره و یا انجام خدمات به کارافرینان ارائه کنند:

  • تهیه برنامه استراتژیک بازاریابی B2B یا B2C
  • طراحی کمپین های بازاریابی
  • طراحی سیستم قیمت گذاری
  • کانال های توزیع
  • برنامه ریزی تبلیغات
  • ابزارهای پیشبرد فروش مانند ارائه نمونه، کوپن، تخفیف نقدی، هدایای ویژه، پاداش هواخواهی، ارائه نمونه در محل خرید، مسابقه، قرعه کشی، بازی و …
  • روابط عمومی
  • فروش شخصی
  • بازاریابی مستقیم

برای آشنایی بیشتر با این ابزارها مطالب بیشتر را در قسمت مقالات مطالعه کنید.

مشاورین ما

دپارتمان شناسایی ایده های کارآفرینی

رضا ضیایی

رزومه

برای تصمیم‌گیری بهتر پیشنهاد می‌کنیم

مقالات مفید
سوالات متداول
پرسشنامه بازاریابی

محصولات مرتبط

دوره‌های حضوری
دوره های ویدئویی
کتاب