diji kala

وبلاگ اکونومیست سه شرکت بزرگ اینترنتی در هر کشور را معرفی کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این وبلاگ  در ایران سه شرکت دیجی‌کالا با ارزش ۱۵۰ میلیون دلار، کافه بازار با ارزش ۸ میلیون دلار و Anetwork ( شبکه تبلیغاتی کلیکی)  با ارزش ۳ میلیون دلار با ارزش‌ترین شرکت‌های اینترنتی هستند.

بر اساس همین گزارش در آمریکا گوگل با ارزش ۴۱۰ میلیارد دلار، آمازون با ۱۸۶ میلیارد دلار و فیس‌بوک با ۱۸۳ میلیارد دلار با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان و آمریکا به شمار می‌روند.

اطلاعات تخمین زده شده برای ارایه این آمار توسط فعالان استارتاپ در سراسر جهان در اختیار World Startup Report  قرار گرفته و از ایران محسن ملایری در یادداشتی اعلام کرده که وی این اطلاعات را در اختیار استارتاپ جهانی قرار داده و از آنجا مورد استفاده قرار گرفته ا ست.

UPDATED:

وبلاگ اکونومیست نام سه شرکت ایرانی را از لیست خود حذف کرد. در ایمیلی که از سوی استارتاپ جهانی به فعالان استارتاپ ایرانی ارسال شده آمده است که اکونومیست نام ایران را تا به دست آوردن اطلاعات قابل اتکایی در مورد شرکت‌های برتر اینترنتی حذف می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *