بازاریابی محتوا
یکی از انواع مختلف بازریابی، بازاریابی از طریق محتوا است. در بازاریابی محتوا تلاش میشود با استفاده از تولید و بههمرسانی محتوا (متن، فیلم، صوت،
یکی از انواع مختلف بازریابی، بازاریابی از طریق محتوا است. در بازاریابی محتوا تلاش میشود با استفاده از تولید و بههمرسانی محتوا (متن، فیلم، صوت،
آستین کلئون در کتاب “steal like an artist” بیان میکند که نصیحت کردن، کاری است شبیه به نوشتن زندگی نامهی شخصی خودمان. وی مدعی است
افراد کمی پیدا میشوند که کار خود را با کارآفرینی، به عنوان اولین تجربه کاری، آغاز کنند. کارآفرینی در مقایسه با مشاغل حرفهای سنتی، ریسکپذیرتر
به آمارهای منتشر شده در مورد ورشکستگی استارتاپها و فعالیتهای کارآفرینانه نگاهی بیندازید. طبیعی است که از نرخ بالای شکست استارتاپها نگران شوید. طبق آمارها
بعید است نشنیده باشید که اگر تایتانیک در سال 1912 در آن کوه یخ گرفتار نمیشد چنان اتفاقی برایش نمیافتاد. اما وقتی وارد حوزه استارتاپها
در سال 1997 استیو جابز پس از 12 سال دوباره به شرکت اپل بازگشت. شرکتی که او هم یکی از بنیانگذارانش بود دچار کمبود سرمایه
موفق بودن یعنی از تجربیات افرادی که به اهداف موردنظرشان رسیدهاند درس بگیریم. داشتن مربی برای یک کارآفرین نعمت بزرگی است اما هر کسی قادر
انتخاب نخستین کارمندانی که در استارتاپتان استخدام میشوند بسیار حساس است. آنها هستند که آهنگ تغییرات شرکت شما را مشخص میکنند و تعیین میکنند که
اگر صاحب استارتاپ و یا در فکر راهاندازی یک استارتاپ هستید احتمالاً یکی از اصلیترین دغدغههای شما جذب کاربر جدید است. اگر وبسایت یا اپلیکیشنی